By: Azliza in Luv

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 2-Jun-2009 23:32 Email | Share | Bookmark
"2X Sesi ziarah rakan2 dr Forum HA"

Entry kali ni adlh sesi ziarah rakan2 dr Forum HA ms aku dlm pantang hr tu.
Ziarah aku & tgk bb skali...

Ada 2-3 sesi depa ni mai.. baik sungguh.. Sume nak mai jenguk. Dah jenguk, bergosip2 la..
wkakakaak... . Tp yg dpt aku snap gambo dlm 2-3 sesi je..

Mmg seronok giler babas la dgn kehadiran dorang ni.. meriah! Ramai2 lak tu..
mcm taska pun ada dgn anak2nye lg.. heheh..

Pape pun.. trima kasih bebanyak pd korang sumer sbb sudi dtg...
Dan trima kasih utk "adiah" yg sgt istimewa itueww... !!
Muaaaaahhhhhhhhhhh.!!

Moh lyn gambo2..



SESI LAWATAN KE SELAYANG...






















Inilah hadiah yg mereka bg... Den d suruh posing ngan adiah.. ishhh.. nyahat depa nih..
Wallaweeeeiiiiiii... masyuuukkkk..!! Thanks a lots yaa..




Ni anak daro den, gambo kecik - dah melaram rantainye.. Depa suh posing ngan adiah.. tp aweks ni tido plaks..


SESI LAWATAN KE PANDAN










Gambar2 sesi kat pandan ni kecikm le sket.. sbb copy dr member aje.. heeheeehh..


********************************************************************************************************


Hmm.. ni aje tuk entry kali ni..
Thanks sudi jenguk....
Daaa.........


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net