By: Azliza in Luv

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 9-Oct-2008 14:35 Email | Share | Bookmark
Raya 2008 (Part I)

Salam...

Entry kali ni lak.. gambo raya kali ni..
Sbnr nye ikut perancangan beraya umah mak dl.. so.. tgh hr raya pertama tu, br blk kg kat Muar. Kirenye ptg/mlm sblm raya tu blk umah mak.. tp sbb tiba2 ada call dr kg, pakcik sakit.. mak abah terpaksa blk kg sehari sblm raya. Jd kami adik bradik ni.. kene ubah haluan masing2 la..

Igt nak snap gambo 1 family.. anak menantu serta cucu.. Pastu nak snap gambo tiap family
adik bradik tu.. sbb x penah amik gambo mcm tu lg.. Tp.. plan lari plak.. x de la gambo tu...

Nak jd citer.. pagi raya tu, aku braya umah kak ipor aku kat atas dl..
lps tu, br kami blk ke Muar... akak aku pun ke Muar dr umah dia.. ptg sket..

Gambo2 yg ada ni.. ms 1st day raya kat umah aku & kak ipor je..
Part II nanti br la gambo ms kat Muar... Wlpn x dpt gambo 1 family..
tp ok la tuh.. gambo campur2.. heheh..

Jom tgk..




Ni la gambo aku anak branak.. heheheh...




Ni gambo posing anak branak..susah nak suh bergambo bdk2 ni.. ada yg x mo pki songkok la, x mo sampin la.. ada yg muka sememe la.. gasak le korang.. Kene paksa gak bergambo... bkn senang nak posing sedondon mcm ni.. hehehe..




Ni plak.. aku, somi, akak ipor & abg ipor...




Ni plak.. keseluruhan nye.. family aku & kak ipor.. anak branak..
cume ada sorang anaknye laki bini x do.. brayo ngan mentua dia.. heheh..
tema pink & coklat.. tp ada 1 biru.. lari tema daaaa.... hhheheheee..


Itu aje le gambo2 nye.. malas nak edit byk2 le.. jd la kan..
nantikan episod ke 2 nanti.. byk lg gambo ms raya kat kg.. heheh..




Quote:
NOTE : Sabtu - Selasa (11/10 - 14/10) aku x de kat KL. Mau sambung Cuti2 Mesia yg dah lama x berasap.. heheh.. Ke mana? Tunggguuuuuuuuuuu...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net