By: Azliza in Luv

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 19-Aug-2008 07:07 Email | Share | Bookmark
** Mkn2 di Jeram **

 
Hai..

Dah nak bersawang, kene cpt2 kemas ni.. hahahah...

Kali ni entry mkn2 kat Jeram, Selangor. Sbnrnye.. ms ni pergi melawat arwah makcik sebelah suami meninggal kat sana. Kluar umah lbh krg tgh hari.. smpi la ke ptg.. kire hingga sume selesai la. Mmg x jamah lg nasi pd hari tu.. So, perut mmg berkeroncong mintak d isi..

Sementelahan kat sana ada tmpt baik tuk menjamu.. singgah le.. Tmpt yg penah pegi tu, blm bukak lg.. sbb wat renovation. So, kami pergi Medan Ikan Bakar sblh nye plak.. Ok jgk kat sini.. Ikan2 dia FRESH !! X mcm kat Muara, Port Klang tu...

X yah ckp byk.. jom tgk gambo ok.. Sapa2 yg 'terliur' tu.. leh le singgah sana kalo kebetulan lalu kat Jeram.. hehehe...



Sementara menu yg d pesan smpi, posing dulu... Aloyyyyy....



Ni la menu2 kami mkn.. sedap beb... !!




Tgk aksi Yiyie ni... piring cicah letak kat kepala la.. kenyit mata la.. mcm2...



Nak tau sedap x sedap kami santap.. tgk aje leerrrr.....



Acara rutin... snap gambo sunset...



Sunset lagi....

###################################################################################

Itu la shj gambo2 yg aku pilih tuk edit.. MAAF la.. mutu gambar agak kureng sket sbb aku guna camera HP aje.. maklumlah.. takan nak bwk camera plak kan.. agak2 la..

THANKS lyn pics aku......

Daaaaaaaa......



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net