By: Azliza in Luv

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 13-May-2008 15:55 Email | Share | Bookmark
Cuti2 Mesia @ PD [Part 1] => Teluk Kemang

 




Hello....

Cuti2 Mesia mai lg.. Kali ni ke Port Dickson plak.. 2 hr 1 mlm je.. Tuk Part 1 ni.. kite tgk gambar2 di Teluk Kemang ye.. Kat sini kami just berkelah, mkn2 & main pasir je.. bdk2 kecik ni yg gian nak mandi.. tp bj x salin.. alamak lantak gitu je la..

Heheh.. Sifat "R" dah mai sket2... x le bercendawan lg wat ms terdekat ni.. hahah..
Tuk entry kali ni, gambar2 percutian kat Port Dickson 2 minggu lps. Bkn x mo updet cpt2, tp mcm aku kata.. malas kan.. nak edit2 la.. apa la.. leceh. Kalo gambar percutian ni, phm2 la.. mmg la byk, kalo nak edit tu.. mmg berjanggut la.. tu yg edit ala kadar je.

Igt nak edit guna photo collage la.. tp tunggang langgang la.. x reti sgt.. maklumla, 1st time ni.. Pastu, dah edit2, kluar lak dia nye 'watermark' kat atas tu.. malas nak tuko2 software lain.. gasak la.. x sanggup lg nak tuko.. bior le dia situ. Kalo aku malas sok, part 2 & seterusnye.. edit setakat mampu je la.. uhuhhu.. Malas woi... kah3x...

Korang jgn la 'lari' kalo tgk editing aku kali ni kelam kabut... aku dah x larat nak tuko. So.. pe lg.. korang layan je la.. editing yg berterabur ni.. heheh


Org x pernah jumpa pasir.. mcm ni rupanye.. tp pasir dia cantik.. halus je kat sini..


X dpt jejak air.. atas pasir pun jd.. kah3x..


Main kat gigir air pun jd la woi.. kes malas salin baju.. uhuhu.. Sbb igt nak berkelah je kat sini.. mandi kat pantai dpn hotel konon.. tp dpn hotel tu, pantainye.. aiyoo.. nanti kite tgk la d entry akan dtg..


Sambil main, sambil mkn2 la kan... heheh..


Asik muko org je.. kasi can la aku posing plak.. ngeh3x...

Kwn2 sumer.. jgn bosan ye, lyn entry aku yg x lawo kali ni.. heheh..
THANKS sbb sudi gak layan..




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net