By: Azliza in Luv

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 17-Mar-2008 05:58 Email | Share | Bookmark
~*~ Hari Bahagia Juhaida & Zamri ~*~

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

















Ni kwn satu sek men kat rawang dulu, kawin hr Sabtu baru ni dkt Gombak..

Semoga mereka kekal bahagia hingga ke anak cucu..

To Iju & suami.. SELAMAT PENGANTIN BARU!!






Meh kite berceloteh :-

Quote:
Sabrina => Semoga...
Fira => Wei pah.., ada lg ko erk? Igt hilang g Korea ke mana ke.. senyap je.. Ko dah join kelas jahit ke? heehh.. Eh, Rina kata ko dtg opis dia ms hr tu?? Kelas jahit apa lak ni?? Ko tau x Iju kawin d tunda, sbb tarikh kat kad tu kan hr ngudi..
Kamalina => Semoga...
Nazirul => Insya'allah.. nanti sy singgah..
Ed => Semoga..
Baayah => ye ke? cekik darah tul kan.. Tp kalo akak berani, curi2 je snap pki h/p.. adik sy wat gitu, lps je.. pandai2 cover la.. heheh
Zmy => Customer tang mana tu kak? hehe.. sy bkn wed photographer tau.. Sj suka2.. Lg pun bkn la cantik mana editing ni.. kalo tgk yg pro nye p/grapher.. fuiyyo... lg POWER!!
Ejard => Nak aiskrim? Gi kedai mamak dpn umah tu.. ekekekeee...
a.r.i.e => hehehe... rajin2, singgah la sini sll..
napie => Ratu Susuk..? uiks.. teringat le citer susuk plak.. heheh
a.r.i.e => ye la tu.. den tanyo, menu member2 x sanp skali ko? eheheh
masriyah => Semoga..
Lina => tu le.. mu lupo kat den erk?? Zmn sek mmg le best, lg2 sy yg dok asrama ni.. kalo jumpa member lama blk, dok bercerita kisah lama, mmg nak pecah perut d buatnye.. heheh.. Kami still lg keep in touch.. alhamdulilah..
Misliha => Semoga...
Zai Kulim => ala zai.. bior la.. x mampu rs nye ku nak kejor FP mu tu.. ada rezeki, ada la.. huhuhu
Nana => pulak.. x pe.. amik je gamba2 tu.. suke tgk nye.. hehehe.. x dpt sentuh, tgk pun jd lah..
jeff => Selamat....
nonet => Ko silap la.. dia dah tunda seminggu lewat sbb tarikh tu ngundi kan.. jd sabtu br ni le dia kawin nye..
Azue => Ye le tu...
Aimah => Thn 1996 kalo x silap.. bgtau la sapa namanye.. rs2nye kenal kot.. sbb 1 asrama kan. Eh, prasan lak awak erk bile d sebut SAMER.. heheh.. igt x de org prasan melainkan ex-samer je..
dOd => umah mu kemas.. mesti le singgah.. ehhe
kielliena => ok beb..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net