By: Azliza in Luv

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 11-Feb-2008 17:26 Email | Share | Bookmark
Cuti2 Mesia @ Cameron [Part 5]

Cactus Point
Cactus2 nye..
 
 
 
 
Unik gak ni..
Antara cactus..
Merahhh....
Cactus tersusun..
Ni le keje bdk2 ni..
Makan aiskrim smpi comot2..
Posing sblm balik..
Bunga2an..
Byk kan bunga..
Waahh.... byk munger...
 
Cun kan..
Borong.. jgn x borong...
cenderhati tuk kwn2..
Bunga2 kat situ..
 



Ni la.. CACTUS POINT..

Byk jgk cactus kat sini.. tersusun aje.. br pindah la katakan..





Merah aje..??



Cun kan..

Cenderahati tuk kawan2..



Bunga2an..



Heheh.. lum abis lg la upload gambo2 kat Cameron hr tu... ada lg belen2 ni.. Cuti CNY pun x bukak pc.. terperap je la gambo2 tu... agak2 dah basi ke? kih..kih.. hentam aje lah..

Gambo ni waktu kat Cactus Point.. Tmpt ni br pindah ke tapak baru.. x tau cactus kat situ dah abis d punggah ke lum.. Rasa2nye.. best lg di Cactus Valley... Cuma Cactus Point ni FREE je masuknye.. Kalo bunga mmg byk la tuk d jual.. x tau la leh idup ke x kalo dah smpi bwh ni.. heheh.. den idok le beli, amik gambo2 ajoo...

Layaaaannnnnnnn.....



Meh kite berceloteh :-

Quote:
O. Kenitra => X basi erk..? Leh la upload lg.. heheh.. yg gambo semasa still pending buh blkg lg.. ntah bile le nak siap.. heheh..

Hidup mmg byk dugaan
Tanda tuhan sll sayang
'Banjir' yg dimaksudkan
Adakah yg dipenuhi pendatang..

Leh ke pantun ni..? heheh..

Yatie => nasib kite x leh gi @ naik kat pelangi tu.. kalo x, lg kalerful la gamaknye... heheeh


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net