By: Azliza in Luv

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 9-Dec-2007 10:40 Email | Share | Bookmark
Majlis Perkahwinan SUHAILA & NASRI

Ni dia, pengantin kite..
Suhaila..
Ops.. lum sedia..
I dgn pengantin.. Ops.. Yie skali!!
Rombongan SAMER..
Ila..
Pengantin..
Posing sokmo..
Anor & anak2..huhuh..
Anak Shitah.. tomei le..
Fara tercekik tulang ayam..
Ara & Haniza berduet lagu...???
Noi syok.. Salwa..????
Fara praktis nak besalam..
Noi dahaga, Salwa..??? Lagi..
Anor senyum kenyang!!
Nany, ko tunjuk apa tu?
Anor, fara & Pah.. senak perut!










Hmm.. lg sorang member kite kawin.. Ila.. Membuat kejutan!! Ngada ko ila!! Dlm diam2, tup tup nak kawin.. Nasib x kene sigung ngan aku.. kah..kah.. Tp ok gak.. aku dpt gak cucuk ko ms ko kawin.. cuma x dpt spesel table je la.. huhuuh

So, kwn2.. leh le kome saksikan gambo ila.. Aku x dpt amik byk gambo la.. ila asik rayau2 je.. pastu lak gambo kat aku bgoyang! Ila x duduk diammmm...... Gambo kat koleksi aku lak, x de gambo suami dia.. so, single je la dlm ni... Apa yg ada je la aku dok edit2.. Aku tgh tunggu gambo kite ramai2 ngan dia suami isteri.. ntah bile le dpt nye tu..

Walau apa pun, TAHNIAH tuk ila & suami.. SELAMAT PENGANTIN BARU
.. Ni bunga dr aku.. --->

Quote:
PAH :- Woi Pah Bedah, amboi2.. sedapnye ngata aku erk.. ko dah tanye aku ke nape gambo ko x de???? Aku dtg kawin ko x bwk kamera, canne nak amik.. lgpun mjg org dok kerumun situ, dah la sesak.. nak napas pun x leh, ni plak nak amik gambo.. Ko pun, apahal x masuk gambo dlm FP? Ko kan ade bukak kan??? Ni yg nak marah ni...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net